Friday, September 13, 2013

Akhirnya Kini Pasti !!




Yezzzz !! Setelah berhari-hari aku cari , akhirnya aku jumpa juga template blog yang aku nak . Nampak simple but trust me , it's not !

Template blog ni siap ade image slide sebenarnya tapi aku dah remove sebab aku rase menyemak jek dia kat situ . Untuk meng 'remove'kan dia , aku terpaksa godek html template dia . Serious berpinar-pinar mata aku teng0k . Tak tahu mana nak mula . maklomlah aku bukan terer sangat bab coding2 ni . mana yang aku ingat time study dulu lar aku dpt praktikkan .

Anyways , dah siap pon . Siap page lagi gitu . Bangga2 ~

Sebab namanya pon renovate jadi aku dah ubah sedikit entry2 sebelum ni tapi content masih sama just ayatnya lebih tersusun . Itu sahaja . Unsur humor tu still ade . Ofc0z la sebab aku buat bl0g ni pon nak citer2 happy2 je . Kat luar sana dah banyak dah novel2 sentap terguris jiwa jadi aku rase tak payah kot karang citer sedih kat sini .

Dan ade jugak entry-entry yang lain yang aku terpaksa draftkan mereka buat sementara waktu dan aku akan re-post semula setelah siap nanti . Sebab tu korang akan dapat lihat kebanyakan entry start 2013 . Tak kesah la  ,. Ape pun enjoy your reading . much love <3 p="">

0 comments: